whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-02-03
15:22:34

From Miss L
Jag träffade inte Rachel mer den dagen, men hade letat igenom mitt minne efter en formel som kunde ta fram information om en människa son jg hade tänkt använda för att få fram Kaylas nummer efter skolan. "Rich are you coming or not?" Frågade jag i tomma intet mot hans kontur. Han hade funnit en ny tjej som han kontinuerligt pratade och tittade på så det verkade som om han genuint gillade henne. Jag var glad för honom, men kundenändå inte undgå att vilja komma hem och göra klart alla läxor. "Yes, I'm coming, but I'll call her and ask her out today.. Maybe she would like to watch a movie tonight..?" Drömmande satte han sig sedan i bilen och tittade bakåt "do you think she knows I exist?" Frågade han precis som Ron i Harry Potter när han hade tagit en kärleksdryck. " yeah, dude, you're in the same class" flinade jag och släppte sedan av honom hemma hos sig för att några minuter senare kunna parkera hemma. Precis innan jag kom innanför dörren sprang Lucy ut och glatt ropade att de skulle gå på bio. Tydligen hade hon varit hos tandläkaren och varit duktig så mamma och pappa ville berömma henne genom att gå på 'Horton hears a who'. "I'm sorry honey, but we had no choice,  but if you'd like to Richard can come over..?" Jag nickade och klev innanför dörren innan jag svarade att jag skulle ge honom en signal. "Have fun and ill see you tonight" ropade jag och stängde om mig utan att låsa när jag ändå skulle vara på nedervåningen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: