whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-08-03
14:52:07

L
Skamset tittade jag ned i golvet och innan jag hann be om ursäkt hörde jag hur han gick sin väg. Om det var för att han kände mig och visste att jag behövde lite tid för mig själv eller om han var sårad, visste jag inte.
"I'm sorry.." Sade jag tyst och började gå till matsalen där jag kunde ana att alla var samlade, i väntan på mitt nästa drag.
Sorlet som pågick i rummet hördes flera meter därifrån, det verkade som om alla hade delade åsikter om det här och diskuterade i varandras munnar.
"SHUT UP!" Skrek jag så att uppmärksamheten vändes till mig i stället. De sju små dvärjarna vände sig emot mig som om de inte ens kände mig.
"Why would you.." "Do you even know.." "This will ruin everyth..." "Who is she..?"
Alla röster blandades med varandra innan jag valde att ta till orda.
"I get that you're upset, and wants answers that you think I'm in hold with..  But I don't know much more than you guys, but I'll tell you what I do know...." De tystnade och alla, det vill säga Kellan, Simon, Trent, Heith, Clark, Max och Xander satte sina blickar på mig.
"Somehow, we were both ordered to kill John Raley and I think that Grey's hired us to kill each other, even though, she haven't told me anything about her self, so I don't know if she can even be trusted. But according to her, she broke free a couple years ago, just like us.."  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: