whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-05-01
18:41:32

From miss S

Jag han bara fälla två tårar innan han öppnade ögonen och jag tog en lättad suck, han levde. Han satte sig upp och jag lät mina händer glida av hans ansikte som bildade en liten grimas. Jag hade gjort illa honom… Han log mot mig och försökte få mig att tro att han var okej, visst han var en fotbollsspelare men det betyder inte att han är immun mot smärta. Sedan reste han sig upp och sträckte försiktigt på sig, gud jag är hemsk. Tänk om detta på verkar hans spel på matchen han nämnde innan..? Han räckte mig sin hand och jag såg ängsligt och argt på honom. Jag reste mig själv upp och sedan snurrade jag runt på honom så jag kunde börja knuffa på hanns rygg. ”Go and sit in the sofa, I’ll take care of the rest. And you have to obey me now.” Sa jag bestämt och gick sedan med snabba steg in till köket där jag hällde upp det varma teet i kopparna och sedan öppnade skåpet för att se om jag kunde hitta de nya Earl Grey påsarna. De var på översta hyllan…


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: