whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-06-22
17:39:32

S
Adam
 
Jag såg nöjt upp på henne och hennes komplimang fick det att skutta till i mitt hjärta, men att hon inte visste vilken låt det var lite konstigt, jag som hade hoppats på att det var en lätt hon skulle kunna gissa. "Really? You don´t know? Because it is a quite popular. It´s "Let her go" by Passenger? Perhaps you don´t listen to the radio very often? But it´s one of my favorit songs actually." Sa jag med ett vänligt leende. Sedan så släppte jag lös min falska stämma "But you only need the light when it's burning low, only miss the sun when it starts to snow, only know you love her when you let her go. Only know you've been high when you're feeling low, only hate the road when you're missin' home, only know you love her when you let her go!" Först försökte jag spela seriös men sedan kunde knappt avsluta sista meningen då jag började skratta åt mig själv. "Haha! Sorry that you had to hear that." Sa jag och log skämtsamt mot henne medans en liten röt i huvudet sa att jag kanske hade kommit på för starkt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: