whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-11-12
16:08:00

L
   Helt utan förvarning dras jag iväg i armen in på tjejernas toalett. Självklart, den självaste, heliga, ofelbara Snape kan ju inte riskera att synas med en sådan nobody som jag
   "You still don't get it. Why do you even think I am doing this?! 'cause I want the attention? So that I'll get on your dads good side or what? You are SO self-absorbed to think that EVERYTHING is about YOU!" aaarrgh. Jag hatar honom. Nu var det sagt, och jag ångrar det inte en sekund. Han är så fokuserad på sig själv att han inte ens lyssnar på vad det är jag har att säga! 
   "You're even worse than I initially thought if you think I would do that. That I would try to help you for attention. But maybe you don't deserve help. You can't help an old dog to sit, and you my not friend, are an old dog without any intention of even trying to listen." Jag suckar högt och uppgivet och börjar gå mot dörren innan jag vänder mig om och säger det sista. 
    "I honestly thought that this whole 'I'm so tuff and hard' was just an act when Adam first said you had teached him, but it turns out I was wrong." 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: