whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
20:44:51

From Miss L
Jag bestämde mig snabbt för att inte dra ut på ämnet utan att komma til poängen ganska snabbt. "We know what you are. And we're going to support you! You're a witch, and so are we, an we've known ever since you came to this town, just so you know, and you are definitely not the only witch in town. " jag babblade på och visste inte ens om man förstod vad jag sade för att jag blev så nervös av hennes närvaro, inte bara var hon söt och snygg, men jag kunde känna en dragning till henne. Jag fokuserar med min blick på handen så att bandaget försvann. "This is a marking that you see, and just about the time we touched it started healing. Just like a sign for us seekers that we found the one, but don't worry, as I said before; we're going to protect you in this city." Richard nickade för att visa sitt stöd åt det jag sa vilket lättade mitt hjärta.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: