whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-06-22
16:27:00

S

När jag var klar med att gå på löpbandet så gick jag till väggen där jag satt upp olika träningsscheman, Kellan skrev dem så att man kunde få lite hjälp med hur man skulle planera ett pass och den här veckan kör jag på 4-dagarssplit med styrkebas. Jag gillar att börja på söndagar med ett nytt pass så blir man klar för att vila på fredag och lördag. Jag läste för att se vad jag skulle göra här näst:

Dag 1:

Uppvärmning: Löpband 10-15 minuter rask promenadtakt

  • Uppvärmning ben:
  • Knäböj 20 kilo (tom stång) – 2 set, 10 reps
  • knäböj 50 % av arbetsvikten – 1 set, 5 reps
  • knäböj 70 % av arbetsvikten – 1 set, 3 reps
  • knäböj 80-90 % av arbetsvikten – 1 set, 1-2 reps
  • Knäböj – 5 set, 5 reps
  • Knäböj deload – 1 set, 10-12 reps
  • Lårcurl – 3 set, 10 reps
  • (Vadpress – 3 set, 10 reps)
  • Uppvärmning mage: Sit-ups – 2 set, 10 reps
  • Hängande benlyft – 3 set, 10 reps
  • Stående Russian Twist med stång – 3 set, 10 reps

Knäböj, okej. Jag gick för att hämta stången och sedan satte jag igång.

__

Adam:

"Haha! He is not particularly fond of anyone, so please don´t take it personally. He is just.." Jag stoppade mig själv och funderade på vad jag kunde säga. "..well I guess he's just a bit complicated sometimes ." Sa jag med ett leende. "He is a really nice guy, believe it or not, he's actually the one who taught me to play." Jag gick och hämtade min gitarr som var bredvid Eugenes och tog ut den ur facket, sedan satte jag mig på en stol framför henne och drog handen över strängarna med ett charmigt leende (jag hoppas det såg ut som det) riktat i mot henne. "Okay, let´s do like this. After I have played the song, you guess witch one it is." Sa jag glatt och jag tror inte jag lyckades så bra med att dölja hur glad jag var över att äntligen få prata och umgås med henne. Men när de första ackorden hade lämnat mina fingrar så blev jag mer indragen i musiken och tillslut var allt mitt focus där.

Låten:

https://www.youtube.com/watch?v=-Vk0y55hJjo&list=RDXzykMz2PNks&index=2


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: