whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-11-16
19:41:08

L
   Väl uppe vid mitt rum kom jag underfund med att inse min brist på aktivitet. Eftersom det var första skoldagen så hade vi inte fått några läxor och inte heller hade jag några vänner att umgås med. Ensamheten som omgav mig berörde mig mer än vad den brukade göra idag..
   Vad var det för fel på mig? Aldrig tidigare brukade jag bli ängslig av tystnad och ensamhet men nu i denna stund stod jag inte ut. Jag var trött samtidigt som min hjärna gick på högvarv, jag ville inte umgås med någon samtidigt som bristen på kontakt skapade ett hål i mig. Allt jag gjorde kände jag hur jag motsade och allt kändes bara så komplicerat. Hur hårt hade snape slagit i mitt huvud mot väggen egentligen? Detta var så olikt mig. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: