whenthewordsarewritten.blogg.se

2015-01-31
19:34:24

L
   Fuck. I ögonvrån kunde jag se hur Janell föll till marken och jag försökte uppskatta hur lång tid vi hade på oss innan tiden bokstaligen var slut för oss. Det kunde inte vara mer än 1,5 minuter kvar på timern så stressen började definitivt komma. 
   "How's it goin'?" Ropar jag flyktigt efter att jag hoppat upp på ryggen på en av träkonstruktionerna. Sittandes här på fick mig att känna mig som en cowboy som gör ett ynkligt försök att rida en tjur. Det hoppade och ryckte varje sekund som gick och det blev svårare och svårare att försöka komma åt kontrollpanelen. Förbannad på situationen samlade jag kraft för att knocka ut min motståndare. 
   När jag väl lyckats öppna luckan mötte jag dock ett annat stort problem. Klockan lyste med röda bokstäver 27..26..25.. Fan. Vilken av kablarna ledde till avaktiveringen? Den röda var jag säker på att den var neutral, men vit eller gul.. Min magkänsla sa till mig att det var den vita. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: