whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-11-10
22:40:34

L
   Helvete. Varför var den här dagen tvungen att bli ett sådant helvete? Kunde inte alla andra saker som hänt idag varit tillräckligt utan att jag var tvungen att krocka med Snape också. Och inte räckte det med att jag skulle krocka med honom heller, utan han var tvungen att vara en sådan skitstövel som vanligt. Jag blev så himla trött på hans jäkla översitteri och hans ordval. Kunde han inte inse att han inte är bättre än alla andra som omger honom?
   "You just can't stop being such an idot, can you?" Utbrast jag förbannat, det skulle inte förvåna mig om min ilska syntes igenom hela mitt ansiktsuttryck just i denna sekund heller. 
   "Have you EVER even TRIED to act nice for once? Tried not to threaten everyone you meet or beat up the first person you meet after the tinyest thing don't go your way?" ju längre jag talade, desto mer byggdes ilskan upp inom mig. 
   "There might be a reason for your father wanting someone to help you. Not once, during the many years I've gone to school with you, have I seen you behave even the slightest nice to anyone except the ones 'like you'. You're a bully, a douchbag seriously acting like you're on top of the world. Well, Newsflash, the earth do not circle around YOU" 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: