whenthewordsarewritten.blogg.se

2015-01-06
21:28:00

L
   När jag kom tillbaka från köket såg jag till min förvåning att Kayla hade somnat i soffan vilket satte ett litet flin på mitt ansikte. Grabbarna skulle definitivt inte låta mig glömma detta. 
  Dock så var det för sent för att väcka henne och tvinga henne att gå hem, så jag placerade så försiktigt jag kunde en arm under hennes ben och en arm runt ryggen för att kunna lyfta henne upp till mitt rum. Jag visste att min säng var mer än tillräcklig för oss båda två, men även om jag var medveten om mitt vanliga beteende mot tjejer så tänkte jag inte tränga mig på att sova i samma säng i hennes stadie. 
    Ett ljud fick mig att avsluta mitt tänkande och stanna upp där vi befann oss halvvägs upp för trappan. 
    Ett lågmält "hmmhp.." och ett tyst smackande med tungan undkom Kaylas mun i samma sekund som hon vred sig lite smått i min famn och slog sina armar om min överkropp. "mmfh... TEDDYBEAR"

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: