whenthewordsarewritten.blogg.se

2014-11-12
17:10:00

S
Ne, nu får det fan vara nog med hennes jävla parad. Jag tänker inte ta mer skit från henne. "HEY!" Ropade jag efter henne och grabbade tag i henne och tryckte upp henne mot dörren. Hela min kropp var pressad mot henne och mina händer greppade hennes handleder ovanför hennes huvud. "You don´t have any right to speak. Who the fuck do you think you are, you are just a stranger to me. And you don´t meen anything to me so that meens you are one of those I treat like shit as you mentiond earlier. So I would be fucking caerfull if I where you, beacause I don´t give a rats ass of what happens to you. And you don´t care about me, so why the fuck pretend. Eaven if you don´t want attencion I guess it´s just your sick way of making upp for something hu?" Hela jag skakade av ilska och jag hade en mörk rytande röst, jag tog ett andetag bredvid hennes öra innan jag fortsatte. "Don´t ever think that you can spek like that to me again ore you will see how bad I can really become." Jag greppade lite hårdare om henne innan jag lossade mitt grepp och sköt henne undan och gick ut från toaletten.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: