whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-22
20:22:31

From miss L
Jag stannade upp i mitt skratt när jag hörde hur arg hon lät mot mig. "Well.. Maybe I just wanted a reason to be near you..?" frågade jag henne och blinkade med ena ögat, men det dröjde inte länge innan hon brast ut i ett lika stort skratt som jag hade haft innan. I en överraskningsattack drog jag ner henne till marken och satte mig försiktigt och mjukt på hennes höft/lår. Med en busig och hämndfylld blick rörde jag händerna till hennes mage och revben. "You scared me before you know, by being mad... You shouldn't have done that eather..." Sa jag mjukt och busigt med ett skratt innan jag började kittla henne ihärdigt, med inga planer på att sluta. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: