whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-21
07:12:00

From miss L
Skratt. Jag hörde skratt. Mitt i en rörelse stannade jag upp och tittade med en imiterad argsinthet i blicken på henne. När hon väl hoppade på mig blev jag så överraskad att vi tillsammans föll till marken. Jag med henne över mig och Kayla på mig, med blicken fäst på tepåsen. Hela situationen fick mig att skratta, det hon inte visste var att jag hade ett helt lager med Earl Grey i skafferiet, och så var vi ju magiker, om man kan trolla fram femhundra filmer kan man säkert få fram lite te.  "Yeah.. You're right.. You may be my guest, but whom of us stumbled in to the others house in the middle old the 'night'..?" Flinad jag och rullade runt oss så att jag hamande över Kayla men med ena armen i golvet och tepåsen vi båda ville ha i den andra handen. Snett log jag mot henne innan jag reste mig upp och sträckte ut min tomma hand för att hjälpa henne upp. "But.. You win, if you really sincerely want this old bag, I can take one of the new ones with the fresh taste" skrattade jag mot Kayla och hoppade upp och ner som jag gjort innan bara för att retas.
-
skriver från mobilen, så det kan vara lite konstigt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: