whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-20
20:28:00

From miss L
Ett par enorma ögon mötte mina med förväntan och jag kunde inte undgå att skratta. "Pick as many you want. But the Earl Grey's mine." Jag började glatt men när jag nämnde det med earl grey lät jag dödligt allvarlig. Sedan brast jag ännu en gång ut i ett klingande skratt, "I'm just kidding, but seriously, I need my Earl...So don't use the last bag.." Flinade jag och lade en arm om hennes axel. jag var ganska medveten om att det gjorde henne osäker att ha någon så nära, det hade jag listat ut så fort hon kommit innanför min dörr, men jag visste inte varför och jag ville ge henne den uppmärksamheten. Kayla var speciell och hon behövde få veta det dessutom kunde jag inte förneka att jag gillade att få henne att rodna.. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: