whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-20
19:11:04

From miss L
När Kayla vände sig om blev jag aningen chockad och lite stött. Vad hade jag gjort för fel? Hon sade att hon mådde bra, men jag hade ändå lite dåligt samvete. "Sorry if I made you feel uncomfortable.." Sade jag och lade en hand på hennes axel innan hon flyttade på sig och började hälla i vatten i vattenkokaren igen. Hon frågade mig om inte jag kunde göra det i stället och kommentaren fick mig att le. "Sure, but can you bring me the teabags? They're in the left cabinet.." Sa jag och pekade på det innan jag tog kannan ur hennes hand. "And did you want any pastries? You can pick whatever you'd like to have." Så fort vattnet var påsatt gick jag till det stora kylskåpet med glasdörr och tog ut en kartong med fina och överdådiga bakverk, själv valde jag en liten prinsesstårta som jag placerade på en vit assiett.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: