whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-20
13:30:33

From miss L
Efter flera vändor upp och ner ifrån golvet för att tömma den lila trasan var golvet nu snart torrt igen och jag satt på golvet ännu en gång för att torka det med en torr handduk i stället. "You should be natural more often.." Mumlade jag utan att tänka efter och spärrade sedan upp mina ögon. Vad hade jag gjort?! FAN. Att berätta sin talang för en främling är bland det värsta en häxa kan råka göra. Snabbt vände jag mig om med ett leende för att försöka släta över det jag precis sagt. "I saw you when you walked in!" förklarade jag och skannade henne med blicken lite snabbt. Kläderna var lite för stora, och hon såg ut som ett litet barn som drunknade i sina föräldrars kläder. Tanken fick ett litet skratt att slinka ut och jag slog till mig själv mentalt. Kanske trodde hon att jag skrattade ÅT henne. "They were a bit to big, but the shirt suits you" log jag snett åt henne och reste på mig med trasan kvar på golvet. Försiktigt gav jag Kayla en kram och kysste hennes hjässa, möjligtvis var det lite perverst, men jag ville be om ursäkt för att hon skadades. "Sorry for ruin your lesson..." Mumlade jag och släppte henne. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: