whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-21
19:44:53

From miss S
Innan jag visste ordet av så låg jag pressad på Ethan och det pirrade till i hela min kropp, men jag vägrade släppa tepåsen med blicken. Jag ville ha den.... jag  ville ha Ethan..Nej!! Inte igen!! Jag sneglade på honom när han skrattade. Va!? Han måste skoja! Nu vände jag all uppmärksammhet till Ethan trots att han skickade tusen nålar genom hela min kropp. Jag var jagad av en MINOTAUR. Vad skulle jag ha gjort? Men innan jag han bli stött så ändrade han om ställnigen så han var över mig vilket fick mitt hjärta att ta ett hårt skutt. Han gav mig ett snabbt leende och jag kännde den nu för tiden bekanta rådnaden krypa upp på mina kunder. Sedan reste han sig upp och gav mig en hjälpande hand  med att komma upp vilket jag tvekande tog i mot.
Jag vände mig skarpt om och tittade på honom med en så modisk blick jag kunde uppnå. "Oh My Goood!! You are So mean! You said that that whas the last one!" Ropade jag och pekade på tepåsen som dinglade i hans hand medans han hoppade runt. Ett litet leende sprack upp i mitt ansikte och jag skakade på huvudet. Herre gud.. vad håller vi på med. Efter den tanken så bröt jag ut i ett hysteriskt skratt som inte lät riktigt rätt. Jag tror alldrig jag haft så här roligt med någon tänkte jag och sneglade på Ethan.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: