whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-20
22:08:15

From miss S
Muahaha!!! Teet var mitt! Jag kikade bak och Ethan var på väg mot mig men jag hade försprång! Men när jag kom fram till trappan så kännde jag att något var bakom mig och jag hejdade mig vid ljudet av Ethans röst. Hur..? Teloparti!! Han måste skoja!! Och han kallade mig låg!
Jag tjöt lite överskat till när han kramade mig bakifrån och innan jag visste ordet av så var tepåsen ute ut min hand. Först såg jag lite snopet på honom när han skuttade runt men tillslut kunde jag inte hejda mig för att skratta. Han såg så löjlig ut! Men jag lär inte det hejda mig, det teet skulle bli mitt! Jag tog ett hopsasteg mot honom och försökte se tjurigt på honom men det gick inte riktigt. "Hey! I'm your guest! Show some hospetalety!!" Sa jag med lite skratt i rösten.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: