whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-20
18:21:00

From miss S
Ethan såg sig förvirrat omkring och jag kännde att han inte hade en aning om vad han hade gjort med mig. Jag har alldrig kännt något sådant här för en kille, kanske var det för att han är den första jag kramat? Eller för att han också är en häxa, eller för att jag har sett honom halvnaken?
Precis efter den tanken så lutade han sig framåt och såg på mig med en undrande och orolig blick, innan jag visste ordet av så röde han på min panna. Mitt hjärta ökade takten och jag var tvungen att uppnå all min ansträngning för att inte titta på  hans underbara ansiktsdrag. Feber? Trodde han att jag hade feber? Du måste skoja? Är han inte medveten om sin enorma dragningskraft? Jag slog bort hans hand och vände mig om, jag visste att jag var oartig men jag kunde inte hjälpa det. Mitt hjärta slog så fort, jag la handen imot mitt bröst och försökte få det att lugna sig. Jag tog ett par djupa andetag och rätade sedan på mig. "Ehm, sorry. I´m just fine, thank you." Jag beslutade mig för att påbörja en ny kanna med vatten till teét men stannade sedan mitt i ett steg. För bara en liten stund sedan så hade jag tappat allt vatten på mig. Jag vände sakta mitt huvud åt Ethans håll med ett lite osäkert leende. "Maby you should take care of it this time, the te I mean."

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: