whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-20
13:59:18

From miss S
Jag hajade till när han öppnade munnen, hur kunde han ha sett...? Han reste sig från från golvet och snurrade om och mötte mig med ett leende, trots hans ursäkt så kunnde jag tydligt se att något gömmde sig där bakom. Han skannade mig med blicken och släppte ut ett kort skratt, åh nej. Jag visste det, jag ser hämsk ut. En svag rådnad började stiga upp på min hals och trots hans förklaring kunde jag inte släppa den lilla känslan av skam.
Han reste sig igen efter att ha satt sig ner och kramade om mig, jag blev stel som en pinne och kännde hur den lilla rådnaden sköt upp i taket. Hela jag pirrade och det känndes som att fjärilarna i min mage hade krig med varandra. Sedan böjde han sig ner lite mer och kysste min hjäsa. Hans läppar var så otroligt mjuka och lätta och de gjorde köket till rena sakara öken. Jag tog ett nervöst skävlande andetag. Samtidigt som jag ville springa skrikande där ifrån så kom den där okända persionen fram innom mig och fick mig att vilja dra ner hanns ansikte och....GAH!!!! SLUTA KAYLA!!!!!!!!!!!
Som tur så släppte han mig efter att ha sagt något jag inte uppfattade, jag ville vända mig om så han inte såg mitt blossande ansikte men jag bara stirrade på honnom med stora chokade ögon. Jag visste inte vad jag var mest överraskad för, hans handlig eller min reaktion..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: