whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-20
13:03:19

From miss S
Jag hade precis kommit ut ur duschen när Ethan undrade hur det var med mig, jag såg ner på mig själv och rådnade. Min mun förmådde sig inte att öppnas, jag ville lossas att han inte var där, åtminstånde tills jag fått på mig lite kläder. Så jag förblev tyst och torkade mig innan jag slängde på mig hans kläder. De var enorma, så jag fick ta och snöra åt mjukis byxorna riktigt ordentligt och hans långärmade tröja gick till mitten av mina lår. Jag tog en titt i deras enorma spegel och försökte göra det besta med mitt hår, men det var nästan inte lönt för jag visste att när det fick luft torka så blev det en lockig bomb. Jag suckade och gick ut. Herre gud, jag kommer att visa mig för en så gott som okänd kille utan smink, fixat hår och alldeles för stora kläder. Vad håller jag på med?
Jag trippade försiktigt ner för deras stora trappa så att jag inta skulle trilla på de för långa byxbenen, men när jag kom ner till köket så kunde jag inte se Ethan. Han sa väll att han skulle gå ner hit? Jag kliade mig lite försiktigt i huvudet, sedan så började jag gå runt köksön. Jag släppte ut en suck och insåg inte att jag först hade blivigt lite orolig förens att det nu släppte när jag såg Ethan på golvet med et trasa i handen.  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: