whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-29
22:00:31

L
 Försiktigt började jag fippla med min klocka som satt runt min arm, för det fanns en knapp på den som gjorde att ett alarm skickades till Sebastian, och jag kunde verkligen behöva en helikopter just nu. "Don't lie. I want your real name.." sade jag utan att ens titta upp på henne, visst var hon inte den proffsigaste jag träffat men även 'Janell' borde vara tillräckligt smart att inte ge ut sitt riktiga namn till en komplett främling. Ur min ficka tog jag upp en liten handdator och tittade in på konstitutionens övervakningskameror, om hon hade tur, var hon inte med på någon av dem, och hade hon otur kunde de personerna på väg upp för trappan just nu, spåra henne till vilken resident hon nu än hade som gömt henne i två år.  "I'm Eugene by the way.." mumlade jag intränat, fortfarande utan att ge henne en blick, upptagen med att kolla runt på datorn. Men till och med då, var jag noga med att inte ge ut mitt riktiga namn till henne. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: