whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-29
21:05:00

L
Det var svårt för mig att verka sur, när tjejen framför mig verkade så ovetande om den värld hon levde i. "It's fine.." Mumlade jag och gick fram till kanten där hon stod. "I understand you, but if you're really free, how could you not have met any other assassins?" frågade jag och kände mig oförstående. Var kom hon ifrån om hon inte hade fått någon efter sig. "How..? I just.. What company did you leave..? Because.. When I left 2 years ago.. No one had left ever from the industri and I got hundreds of people after me.. I don't get it?" Jag ryckte på ena axeln, men kunde sedan se hur folk nere på presskonferansen hade börjat titta uppåt. "Fuck." utbrast jag och tittade mig snabbt runt om kring för att kunna lokalisera mig bättre. "GET DOWN!" röt jag sedan, välte ner henne på marken hastigt och grabbade tag i min pilbåge för att lägga ned den i väskan igen. Tydligen var det inte min tur att döda någon idag. "What's even your name?" muttrande jag där jag snart låg på ett svalt cementgolv med blicken på en tjej utan namn. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: