whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-29
16:29:32

L
Allt jag kunde tänka på hur oförskämd den flickan var. Efter 'allt' jag gjort för henne. Okej.. Jag gjorde typ 1 sak, men det var ju ändå att rädda hennes liv.  Och så försökte jag lätta på stämningen.. Och erbjöd min hand, vilket man visste (om man varit i branchen länge) betydde att jag hade hennes rygg om man någonsin behövde hjälp och många skakade handen tillbaka som ett tecken på att man gör det samma eller att man tackar för erbjudandet, så även om man gärna jobbade ensam var det bra att alltid ha en back-up. Att hon inte skakade min hand nu var näst in till oförlåtligt, inte för mig dock, men om det skulle varit någon annan, med tanke på att man erbjuder sitt liv till den andras förmån. "What is it?" Frågade jag därför lite irriterat, trött på att hon inte fattade. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: