whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-28
22:26:51

L
Vad sjutton gjorde hon..? Förvirrat tittade jag på henne med en rynkad panna. Gav hon upp? Utan att ens fajtas? "What are you doing?" frågade jag och fick med ens en ide. Med min blick fäst vid hennes böjde jag mig ner och lade mig på magen även jag. "Is this some kind of game?" frågade jag dumstridigt där jag låg på marken och viftade på mina ben i luften som jag vore en kär tjej, med mitt ansikte lutat mot mina händer. Det var knappt att jag kunde hålla mig själv för ett skratt, även om jag älskade att busa och låtsas vara konstig var det alltid bara jag som skrattade och fann det roligt, tyvärr. Men innerst inne, även om jag skämtade nu, var jag orolig för att det här bara var ett sätt för henne att kunna döda mig och få uppleva det jag så länge velat, att döda Raley. Dock kunde jag tillslut inte hålla mig för skratt och allt bara brast till ett garv som gav mig magont. Någon kort minut senare hade jag torkat mina skrattårar och blivit allvarlig igen. "No but seriously.. Are you free? For real..? Cause then.." Började jag och sträckte ut min hand. "Welcome to the club!"

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: