whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-28
21:17:09

L
"Fuck.." mumlade jag när jag blev sparkad i ryggen och var tvungen att släppa taget. Men snart var jag uppe på benen igen och mötte henne i ögonen där hon stod, med mina händer uppe, redo för att slåss. "Well you got a point." Sa jag drygt tillbaka, men reagerade sedan snart på vad hon sade. "So if you're free, prove it.." Sa jag och boxade henne i ansiktet och ett hårt slag i magen, mellan revbenen där man kunde sluta andas om slaget lyckades. "Prove to me that you're not one of the Grey's or someone else.." Fortsatte jag och bytte position långsamt, så att tjejen nu stod närmre kanten och jag var in mot trapphuset. Nöjt kunde jag se hur blod började rinna ur hennes näsa och för att utnyttja situationen tog jag en karatespark som träffade henne i sidan av huvudet.  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: