whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-28
18:52:20

L
Överraskad. Det kan jag säga att jag var. Men när jag kände storleken på kvinnan bakom mig (Jag antog att det var en kvinna då personen var så kort..) insåg jag att det inte var en så stor svårhet för mig att övermanna henne och få övertaget. Hennes arm var virad mot min hals och eftersom hon var kortare än mig gjorde det att trycket mot strupen var ganska lätt. Snabbt ryckte jag tag i hennes arm och snurrade runt så att armen hamnade bakom hennes rygg i ett hårt tag. Fortfarande lika kvickt tog jag min egna arm runt hennes hals och puttade ner henne på marken, fortfarande med hennes arm i baklås, men nu med mitt knä på hennes andra och min vänsterarm hårt pressad mot hennes luftrör. "Within 13 second will you faint and get unconcious." Sa jag med min mörka stämma hotfullt och fortsatte att täppa till hennes luft tillflöde.  "12..11..10..9..8..7..6.... Unless you want tell me who you are, why you're here, and who sent you." Fortsatte jag och släppte lite på armen, men inte tillräckligt mycket för att hon skulle kunna smita, endast för att inte låta henne svimma och ge henne en ärlig chans att svara.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: