whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-28
16:11:00

L
"EYEYEYEYEYEY.." Utbrast jag i panik när jag insåg att Sebastian var nära på att missa plattan jag skulle skickas ned på. "SEBASTIAN.. STOP THE HELICOPTER!" Högt ropade jag i mikrofonen så att min kompis skulle höra mig. "Oh.. Sorry buddy.." Svarade han och vände tillbaka en bit så att jag skulle kunna hissas ned i min lina. Några minuter senare var jag på fast mark och hade gått igenom alla nödsituationer som kunde inträffa, hur han skulle hämta mig, vad jag skulle göra och Sebastian hade gett mig ett lycka till med en kram. 
 
Personen jag skulle döda idag var John Raley. En riktig idiot om man frågade mig, att bomba platser där oskyldiga människor dog var något även jag hade erfarenhet av. Men skillnaden var att jag var omedveten att de var skuldfria, medan Raley var fullt insatt och kunnig om sina offer. Därför skulle det bli ett nöje att ta ut honom, plus, att sno en av Grey's mest eftertraktade var roande. Det var ju inte så jag blev ledsen över att ta deras 1:a på 'listan' vilket var tur då det snart skulle vara för sent. 
 
Min metallväska var snart öppnad och min fina pilbåge uppenbarade sig framför mig och som tur var hade jag redan en monterad, så jag slapp göra det på plats. Upp for den och försiktigt placerade jag stället på cementkanten på huset och placerade en pil på rätt plats. 
  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: