whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-28
14:50:28

L
"WHAT DO YOU MEAN?" väste min far så att huden knottrade sig över hela kroppen. "He's connecting to you.. Like that? han fortsatte och tittade intensivt på mig. Jag nickade försiktigt, rädd för att röra mig. Hårt blundade jag för att stänga ute blicken han gav mig men en hostning fick mig att öppna ögonen raskt. "He is awake. Help me get him upp to the house, right now that's everything we can focus on." När jag tittade upp på min far tittade han menande mot mig att jag skulle byta form. Med slutna ögon fokuserade jag på hur min kropp byttes till en magnefik hästs skepnad. Pappa agerade snabbt med att lägga upp den blöta kalla kroppen på min rygg så jag kunde rida upp till huset med honom där jag lade mig ner så att fallet inte blev lika hårt för honom innan mina bara fötter ännu igen kunde stå på marken. "Come on.." Mumlade jag och lyfte upp honom så att hans armar och kropp blev stöttade av mig och mina axlar för att kunna hjälpa honom in till vår stuga.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: