whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-29
20:54:53

S
Jag hörde att han var irriterad på mig men jag kunde inte riktigt förstå varför, kanske ville han att jag skulle tacka honom för att han inte dödade mig? Lite skuld började kommma till ytan men jag ville inte ta itu med den nu. Jag tryckte handen mot pannan och blundade kort. "I just.. I have never met anyone else in this business... And the thought of someone else that isn't working for a company never even occurred to me ..." Min mun öppndes och stängdes några gånger i försök att få ut något mer men tillslut bara suckade jag och vände blicken mot honom. För första gången så inspekterade jag honom och verkligen tog in hans utseende. Han var väldigt snygg måste jag säga, mer som en model än en lönnmödare. Troligen en underkläders model i sådanna fall, för man kunde tydligt se att han var riktigt vältränad. Min hjärna började ofrivilligt dras åt ett helt opassande håll och jag var tvungen att se bort för att få det och sluta. För guds skull, han försökte döda dig för bara en stund sedan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: