whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-28
22:52:05

S
"I'm trying to prove that I'm free." Sa jag irriterat, att han ens behövde fråga? Jag såg konstigt på honom när han la sig bredvid, vad i hela..? Lek? Detta var väll på liv och död! Var det inte det för honom, lekte han bara? Jag kastade en blick på hanns dinglande ben, vad fan... Vem var den här killen? Sedan från ingenstans så började han skratta, jag tappade hakan. Tanken slog mig att nu var det ett utmärkt tillfälle att slå till, men jag kunde inte förmå mig att resa mig. Bara gapa. Är han galen?
Tillslut slutade han och öppnade åter munnen. Vänta va? Var han också..? Jag reste mig upp och ignorerade hanns hand och gick ifrån kanten till en säker plats. Där vankade jag fram och tillbaka en stund utan att få en riktig tanke i huvudet. Men sedan stannade jag och bara stirrade på honom.
Tillslut utbröt jag: "Are you shitting me?!"

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: