whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-28
21:48:00

S
Jag såg honom argsint i ögonen, jag gillade honom inte. Han attackerade snabbt och har var tydligt bättre än mig vilket gjorde mig så arg att smärtan i näsan domnade bort. Bevisa att jag var fri, hur fan skulle jag göra det?? Han kom med en ordentlig spark mot huvudet men jag lyckades blockera den någorlunda, men den fick mig ur balans. Jag var farligt nära kanten och jag visste inom mig att jag inte skulle vinna detta. Helvete! Även om det var galet hade jag bara en ide i huvudet som skulle kunna rädda mig. Och jag kunde inte ens lita på att han skulle skona mig. Men det ända jag kom på som skulle övertyga honom att jag inte var med i Grey's var att gå i mot en av de viktigaste strids reglerna. Ge upp. En droppe blod föll från min näsa och min frustration sköt upp i taket. Helvete! Jag kan inte vinna detta!! Janell! För guds skull, du är fri och kan göra vad du vill. Slösa inte bort det liv du skaffat på grund av dumstridighet. Jag drog ihop ansiktet i en sur min och torkade bort blodet som rann från näsan. Men sedan slappnade jag av och la mig demonstrativt på marken och släppte honom aldrig med blicken. Fan om han dödade mig nu, då skulle jag be gud sparka mig till helvetet.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: