whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-21
20:04:00

S
Trevor var åter igen borta i ett svart hål, men nu hade hans kropp en bevakare. Mannen bar honom på sina axlar och gick med skyndande steg tillbaka den väg han kommigt. Men efter en stund så började det rycka i Trevors kropp och mannen la ner honom på marken vid en å för att se vad som var fel. Trevors kropp försökte göra sig av med resten av vattnet i hanns lungor men det gick inte så bra och till slut blev den åter still av utmattning. Mannen såg oroligt på och försökte hjälpa, men sedan hördes en röst och efter det så kom det en rosahårig flicka som startade en konversation men mammem som hon kallade far.
 
Djupt andetag. Mina ögon öppnades häftigt och jag reste mig i sittande ställning. Det vällde upp något i min hals och efter det hostade jag upp ytterligare lite vatten tills min mage kändes helt tom. Jag la mig utmattat ner på marken igen och andades häftigt. Det ömmade och gjorde ont i hela min kropp och den tomma illamående känslan i magen och kylan gjorde det inte bättre. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: