whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-04-20
19:47:00

From miss S
Jag flyttade mig lite åt sidan när han kom för att ta över och gick sedan för att hämta te påsarna som han bett mig. Vänstra skåpet sa han... jag öppnade det och var tvungen att sträcka på mig riktigt ordentligt för att nå mitt favorit te som jag fått syn på direkt, Earl Grey.
Bakelse. Sa han bakelse? Jag vände mig om och följde honom med blicken. Han öppnade kartongen och i den låg det fullt med olika delikatesser. Jag kunde nästan känna hur det började bildas saliv i min mun och jag hoppade snabbt fram till lådan. Åh gode gud vilket himmelrike! Jag börjad vicka lite på rumpan och kunde inte vara helt still. MMMMMM!!!!! Jag vände min stjärnfyllda blick mot Ethan. "How many can I take?" 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: