whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-02-03
15:47:45

From Miss L
Rich hade skickat ett glatt sms till mig där han framförde hans färdigheter i att skaffa tjejer och lite besviket kunde jag konstatera att vi inte skulle ha en killkväll tillsammans den här kvällen utan att han själv skulle få lite intimare saker gjorda ikväll. För att höja stämningen började jag sjunga högt och tydligt på en låt som gick på radion, och jag tyckte att det lät bra. Men jag kunde ju aldrig inse hur många gånger folk än sade till mig - att jag sjöng falskt och inte hade en sångröst så jag skulle nog aldrig sluta sjung i varken duschen eller hemma. Medan jag sjungande lunkade runt i  huset kom jag snart fram till badrummet och började ta av mig kläderna för att börja duscha. Det var skönt att känna hur det varma vattnet slingrade sig ner över kroppen och värmde upp mig, håret var blött och så var jag när jag började schamponera mig. "...I'm gonna get all my secrets away.." Sjöng jag och skrattade åt mig själv.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: