whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-02-03
13:02:08

From Miss L
Svaret jag fick gjorde mig inte förvånad, men jag visste att jag kunde få henne att ändra sig. Så jag gick fram till hennes skåp och lutade mig på det. "Are you sure? Cause if you change your mind... I'll see you at the game this Friday, and you'll follow me on a date" jag  visste att jag retade henne lite, men ändå ville jag få ett ja och om jag inte fick ett svar nu hade jag ännu ett ess att dra ut ur jackärmen. "I'll see you there" log jag och lämnade henne bakom mig efter att ha hört hennes svar. Richard stod chockat kvar och väntade där jag hade lämnat honom och han frågade lite skeptiskt vad jag höll på med. "nothing really, I was just inviting you sister to the game, and I thought that she might eanted to see you play there" flinade jag och han skrattade lugnt till svars och gav mig på så sett sitt medgivande. Så tillsammans gav vi oss iväg till skåpen som vi, trots att vi gick till olika klasser, hade bredvid varandra.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: