whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-02-03
17:46:00

From Miss S
Jag visste inte vad jag skulle kuna ta mig till. Fanns det enns något jag kunde göra? Och vad skulle ägarna säga när deras gräsmatta inprincip var helt förstörd och en total främlig var i deras hus. Jag tvingade mig att andas lungnare och gjorde en ansats att resa mig.
Sedan från ingenstans så stötte något i mot mitt huvud, jag tappade balansen och landade på marken. När jag lyfte huvudet trodde jag inte mina ögon.
"ETHAN?" Vi sa våra namn samtidigt och jag skakade på huvudet. Jag hade massor att säga och visste inte vart jag skulle börja.
"I'm so sorry for making your girlfriend mad, I know I whas bad but please forgive me. Then in Hyde park the unicorn died and, and the minotaur came frome the shaddows and I ran, I ran very far. So I came in here, and why is this you're house? What's hapening, no whait.. I know what's happenig. OH MY GOD!!!! YOU DON'T HAVE ANY CLOTHES ON!!!!!!" Allt kom ut i väldans fart och jag flackade med blicken, men genom det så började tårar bildas och bara en secund efter det så började jag stor gråta mitt på hans golv.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: