whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-02-03
15:14:00

From Miss S
Dagen rullade förbi och när det var dags att gå hem la jag i några av skolböckerna som jag kännde jag behövde jobba i kapp med i min väska och sedan satte jag på min efterlängtade musik som jag hoppade skulle hjälpa mig att reda ut allt som hänt. Jag stängde skåpet och tog på mig ryggsäcken och började bara traska planlöst ut ur skolan in i den stora staden London. Som jag hade hoppats så lyckades jag komma fram till ett bra svar. Ethan hade bara bjudit ut mig för att vara vänlig och ville lära känna mig som kompis för att vi båda var utövare av magi. Men hans flickvän hade missuppfatat det och därför gett sig på mig, kanske med lite för elak attityd då men hon hade ändå rätt att be mig hålla mig borta från Ethan.Jag kände mig lättare efter att ha rett ut det men fortande ledsen över att han var upptagen. Men sedan när man tänker efter, varför skulle han vilja gå ut med mig? Jag hade väl ingen chans från början, men det kommer bli kul att få lära känna honom som kompis i alla fall.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: