whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
22:48:15

From Miss L
En välkänd filur försvann ned för trappan så jag bestämde mig för att springa efte henne och få frågan avklarad "KAYLA!" Ropade jag och ställde mig framför henne. "I just came up with this brilliant idea... Go out on a date with me." Jag blinkade med ena ögon och log lite gulligt, även fast jag hela tiden tänkte på igår kunde jag inte visa den sidan av mig själv i skolan, på en så öppen plats. En del av mig ville inte utsätta henne för den sociala pressen det betydde i skolan att synas med mig, men den andra delen ville att hon skulle säga ja, den ville lära känna henne och låta henne lära känna mig som jag egentligen var. Sedan undrade jag vad Rich skulle säga eller reta mig för när han senare skulle se mig prata med hans styvsyster mitt i korridoren efter att ha läxat upp henne igår, han hade ju ingen aning om den kram och känslomässiga stund vi hade delat igår, en stund som i varje fall jag hade uppskattat.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: