whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
22:43:43

From Miss L
"Class dismissed" sa vår lärare och alla rusade ut förutom jag, det fanns ingen idé med det så varför göra sig besväret, jag stannade inte heller kvar alldeles för länge, men tillräckligt länge för att min lärare skulle börja prata med mig. "Soo..? How does it feel to graduate next semester?" Frågade han och jag ryckte lite lätt på axlarna, "I don't know really, I just hope that I can graduate with the scores I would like to have, and doesn't regret anything, you know" svarade jag sedan och lämnade rummet med ett snabbt 'see yah'. Utanför stod som vanligt Richard och väntade med ett klagande min på sitt ansikte. "Why do you always take so long? Are you sleeping with the teacher and that's why your grades are that good or what?" Han skrattade åt det sista han sade, men jag visste ändå att han var seriös, han brukade klaga på att jag kom ut sist. "We'll you know.. It's not my fault that the teachers love to start a conversation with me, that's just who I am" som vanligt ledde konversationen till att vi började småbusa och brottas i korridoren, så mrs Flyer sa snabbt tull oss att verka som anständiga och ordentliga pojkar inför resten av skolan. Fick visste hon inte att alla skrattade om henne bakom ryggen. Hon var vår korridorsvakt om man skulle undra.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: