whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
22:33:59

From Miss L
"See you bro!" Ropade jag till Richard och joggade iväg till min egna lektion, Kayla hade försvunnit så  fort hon lämnat bilen, men jag skulle prata med henne nästa gång vi sågs, det lovade jag mig själv. Den första lektionen vi hade idag på schemat var matematik så med böckerna och en penna i handen traskade jag upp till sal 309 där våra mattelektioner höll till, varken jag, Richard eller Kayla gick i samma klass eller hade samma lektioner så jag hade inte riktigt någon att snacka med, den enda som verkligen försökte få min uppmärksamhet förutom killarna i laget var Rachel och hemmet gäng, men jag gav ägnade de inte så mycket tid eller ork utan skickade iväg ett lamt sms till Rich [Yo, everyone's  boring and Rachel's showing her whole as -.- how's your lesson?] signalen att det hade skickats kom snart och jag lade undan telefonen precis i tid för att se mrs Taylor kliva in.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: