whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
22:19:37

From Miss L
När jag hade parkerat utanför deras hur tutade jag försiktigt och väntade på att se deras konturer ut genom dörrarna, Richard hade skickat ett svar på sms att Kayla skulle åka med, så då visste jag att vi inte skulle bli ensamma i alla fall. Först av dem som kom ut var just Rich som hade med sin välkända sportbag och på sig sin uniform, vi hade ingen träning idag, men jag visste av ren vana att han hade vanlig idrott på tisdagar. När han var inne i bilen frågade jag honom glatt ifall han var spänd och taggad inför matchen på lördag. "Of course, but I just hope that the lads are taking it just as serious as we are, it is our last year at school and our last chance at getting scholarships for the people who need it. But I'm totally ready to win this shit!" Utbrast han och jag flinade glatt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: