whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
21:38:27

From Miss L
Suddigt, var allt jag såg när jag öppnade ögonen dagen efter. Väckarklockan hade ringt och sakta hade jag rest mig upp för att få på mig min skoluniform. Håret fixade jag till framför spegeln med lite vax så det fick en ruffsigare effekt, det hade en tendens att få tjejerna på fall. Fortfarande kunde jag minnas Kaylas armar runt om mig och jag log snett för mig själv, idag skulle jag fråga ut henne, och jag godkänner inte ett nej. [Did your sister get her uniform yesterday? I can't wait to see it on her XD No but seriously, if she didn't get it, she will be teased, everyone uses them and she's quite odd anyway.. See you in the car in about twenty minutes!] skrev jag och sprang ner för trappan och in till köket, väl framme rostade jag mig en macka och tog upp mobilen igen för att kolla runt lite på skolwebbsidan. "Morning lil sis." Mumlade jag med mat i munnen, till min spralliga lillasyster, hon gick inte på samma skola som jag så hon hade delvis en annan skoluniform, men också olika tider. "Why are you up this early?" Fortsatte jag och hon ryckte på axlarna, "I just wanted time to watch the tv!" Skrattade hon och sprang ut ur rummet igen, själv gick jag också ut igen, bara för att gå till min lamborghini utanför. Jag och Richard brukade alltid ta sällskap till skolan. [Sure, but can Kaylajoin, if she wants?] Jag svarade [Sure!] lite snabbt och hoppade sedan in i bilen för att köra till Notting Hill.
 
Uniformerna:
https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/4060421/images/2013/big-school-uniform-for-boys-and-girls_51098455ddf2b31168a47d51.jpg
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: