whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
21:17:20

From Miss L
När jag kände ett par armar runt om mig spände jag mig och insåg senare att det bara var Kayla.. "Sure.. If you say so.. But you'll have to promise, not to play with fate, you're new brother or mother are not willing to loose you just yet.." Mumlade jag mot hennes huvud när jag vridit mig om och förflyttade mig sedan hem igen. 'vad sjutton var det som hände' tänkte jag när jag tittade ut genom mitt gigantiska sovrumsfönster. Dagen hade tagit slut och jag visste på något sett att jag kände empati för den lilla tjejen med lila hår, och jag visste att hon hade tagit åt sig det vi hade sagt. "MOM!" Ropade jag ner för trappan. "I'M GOING TO BED NOW!" sedan använde jag magi för att stänga dörren och drog av mig alla kläder förutom kalsongerna, för att gå till sängs och sova.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: