whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
20:38:07

From Miss L
Lucy somnade efter ett tag så det gav mig chansen att teleportera till Richards hur i Notting Hill. Försiktigt knackade jag på dörren och väntade på att någon skulle öppna. [I am outside your house bro, come out and open the door! We can confront her togheter, I really would like to see the look on her face! ;P] jag fick inget svar men dörren öppnades ganska snart av Rich. "Hej dude, how's life today?" Flinade han och jag klev innanför dörren. "You met me for just 2 hours ago!" Han visade mig vägen till den nya tjejen Kayla och jag tänkte direkt på att jag borde bjuda ut henne, men det skulle jag inte göra nu. "Yo. How are you?" Frågade jag och sträckte fram min högra hand. "My name is Ethan you know" skrattade jag fram och visste att det var något speciellt med den här tjejen, inte bara kände jag en intensiv smärta i handen, men det kändes som om jag kunde vara mig själv nära henne. "Know that you're here, we need to talk to you Kayla, and it's important!" Sa Richard till den lilahåriga tjejen framför mig.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: