whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
20:14:04

From Miss L
När handen var inlindad började jag skriva på ett sms till Rich igen. [Have you asked yet?! I'm sitting on fire down here.. ] svaret kom snabbt och jag lyckades lirka upp mobilen ur fickan; [Not yet.. Soon, but I'm quite sure her mother is'n the one were looking for.. I took her a story about witches and Kayla was the only one to react.. But I will ask her. Soon!] lättad över svaret gick jag till mitt rum och tog upp en bok som skulle läsas till skolan. "New moon" var namnet och jag tyckte inte om den, varken handlingen eller sättet författaren skrev på. Men alla tjejer gillade den och boken skulle vara utläst till torsdag, så jag hade inget annat val än att läsa.. [Have you read the book yet? It seriously suck.. Edward kisses her and she answers it. They're crying and fighting, it's a lame girly book -.-] set knackade på dörren och min lillasyster kom in med en film i handen. "Can't we watch 'my little pony' togheter?? Pleease!?" Nr min syster hade bestämt sig kunde man inte rubba henne så ett par minuter senare var filmen igång.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: