whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
20:04:27

From Miss L
"Emma.. I need to visit the bathroom so may you step away from my knee?" Frågade jag och fick lite småbrottom att få linda om handen, men som tur var nickade hon och lät mig gå. När jag väl hade kommit in på toaletten letade jag frenetiskt efter en linda, men hittade den inte. "MOM, DON'T WE HAVE ANY BANDAGE??" Ropade jag utan att tänka mig för, om jag hade varit smart hade jag bara trollat fram något, men nu var jag osmart och verkade inte komma på några ideer utan avslöjade istället att jag var skadad. Utanför kunde jag höra mamma komma upp för trappan och hon knackade på. "What do you need it for? Did you hurt yourself on practise?" Frågade hon orolig och jag öppnade dörren åt henne. "Yeah, sorry for not telling you before, but I slipped and did accidently cut my hand on a rock.. But did we have any bandage?" Hon suckade och skakade på huvudet åt mig men gick för att hämta det. "It seems like you accidently cut yourself on rocks a lot these days.. Are you sure that was how you got hurt?" Frågade hon under tiden hon lindade om handen. "You are not bullied honey..?" Jag flinade snett åt hennes fråga och skakade på huvudet. "I promise mom. I'm just a bit clumsy, that's all!"
 
Jag vet att detta Zayn, men jag är som sagt inget fan!!!!!!!!
Ethan:
https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/4060421/images/2013/gj_51096328ddf2b3110b63f325.png
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: