whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
19:00:07

From Miss L
Svaret dröjde ett tag så jag hann låsa upp dörren, bre mig en macka och äta upp den innan jag fick ett svar som jag satt och skrattade åt. [I was suppose to, but I don't get the chance, but you should see her XD She's so clumsy.. She just tumbled on her own feet and fell :P LOL.. But I am still not sure if it's her mother or, Kayla (that's her name) and we can't risk being exposed!]  jag förstod hur han kände i det läget, men om hon var en häxa behövde vi få reda på det, och om hennes mamma var en häxa kanske det inte påverkade oss så mycket, men det var ändå väldigt viktigt att ha koll på sina medborgare och medmänniskor. [Sure.. But did you say she fell on her own feet? How can any human being be that clumsy?? XD She does sound cute tho! Can't you take a picture in secret..? ;P] Dörren öppnades och min lillasyrra kom inskuttandes. "Hiii brother!! How do yoou feeel??"  skrattade hon och log gulligt. "I'm fine sweetheart, how was your day at kinder-garden? " Frågade jag och hon visade upp en plastring på sitt ena finger. "It wass good.. A guuuy assked mi to marry him! Look." Jag log och berömde henne för sin fina ring men gömed min vänstra hand, antagligen behövde jag linda in den så att ingen såg att den var skadad.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: