whenthewordsarewritten.blogg.se

2013-01-30
18:50:26

From Miss L
Min mobil plingade till med ett desperat sms ifrån Richard: [Ey yo, brother.. She got purple hair!! She's weird, but kind of cute.. And the marking on my hand, it's gone! Do you think it is the mother or the daughter?? AAFAP //Rich] Jag fick lite panik när jag insåg att det var någon av dem som var en häxa, skulle dem vilja någon illa, eller bara smälta in..? [Whuut?!  Dudee, that can't be happening..? You are going to live with another witch. Confront her and say that you know? Show her the fading scar and explain how you know, it can't really be the mother, do you think?? // E] När jag skickade iväg meddelandet väntade jag otåligt på svar medans jag transporterade mig själv hem igen, tacka vet jag trollformler. Annars skulle jag aldrig orka ta mig runt som jag gör. Både jag och Richard hade pluggat på mycket om magi och kunde nu mycket avancerade formler som att transportera oss mellan olika ställen, det var ju så han hade hunnit till flygplatsen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: